Photo diary: Reis door Amerika #1

Het is even stil geweest, maar niet zonder reden: ik ben 3 weken in Amerika geweest en net terug van een weekje Frankrijk. Heel vervelend allemaal, I know ;). Vandaag trap ik af met de eerste photo diary uit Amerika.

Ik ben met mijn vriend, zijn familie en aanhang (in totaal met z’n achten) naar het westen van Amerika gereisd. We startten in Denver en hebben met de camper en een extra auto ruim 5000 km gereden en veel national parks bezocht. Het was ontzettend gaaf en ik heb mijn ogen uitgekeken! Ik kan ook heel veel clichés over Amerika bevestigen, maar dat komt later in een ander artikel, mochten jullie dat leuk vinden. Let me know!

Dag 2 – Rocky Mountains

Hier zijn wij maar kort geweest en ook niet gewandeld, maar wakker worden met dit soort uitzichten is zeker niet vervelend!
reis door amerika

Dag 3 – Lander

We waren onderweg naar Yellowstone en dit was een tussenstop. De plaats zelf is niet de moeite waard, maar onderweg hebben we uiteraard genoeg moois gespot.reis door amerika
Kijk nou wat een plaatje!

Dag 4 t/m 6 Yellowstone

Het is moeilijk om één hoogtepunt te noemen van de vakantie, maar Yellowstone staat in ieder geval in de top 3. Wat een bizar mooie natuur daar.
reis door amerika
Even een typische USA roadtrip foto tussendoor.
Dat dit bestaat…
Heel veel geysers gezien!IMG_9036
Grand Prismatic SpringIMG_9063
Uitzicht vanaf de waterval. Spotten jullie de regenboog ook?IMG_9029reis door amerika
Tja… Zo sta je opeens een kwartier stil.

Dag 7 Grand Teton

De Grand Teton was ook heel mooi om te zien: imposant gebergte met daaromheen een prachtig meer. We zijn daar één dag geweest en niet in de bergen gaan wandelen, maar wel om het meer heen.IMG_9217reis door amerika
Mijn vriend en ik maakten een wandeling door het bos en langs het meer. We spotten net het bordje ‘bear aware’ en hij draaide zich toevallig om en zei: ‘Eh Veer, draai je maar even niet om.’ Ja, dan ga je je natuurlijk wel omdraaien. Stond daar opeens een beer op iets van dertig meter afstand. Het was niet dat we ons onveilig voelden, maar toch best wel spannend. Gelukkig is het goed gegaan en hadden we een goed verhaal voor thuis. ;)

Dit was voor nu deel 1 van de reis door Amerika. Wordt vervolgd met onder andere Arches, Bryce Canyon en de Grand Canyon!

Author Description

Wordt gelukkig van schrijven en is verder gek op reizen, koken, Scandinavische interieurs, lipsticks en fashion.

One Response to “Photo diary: Reis door Amerika #1”

1. 26/08/2016

Ilse Reply

Mooie foto’s! Prachtig gewoon. Maar die beer zo dichtbij vind ik wel eng, hoor!